Hotel s pekným výhľadom…




úvaha nad reklamou ubytovacích zariadení v kontexte s víchricou…

Nie som hoteliér, a vôbec mám dosť ďaleko k tomuto druhu podnikania v Tatrách. Ale keby som ním bol pravdepodobne by som sa snažil využiť daný stav okolia v tatranských osadách vo svoj prospech, čo by v konečnom dôsledku prospelo nám všetkým.
A začal by som úplne od Adama – jednoduchou reklamou, ktorá by ma stála – odhadujem – od Sk 0,- do Sk 1.000,- (ako kde).
Na internetovej prezentácii svojho zariadenia (ak ju nemám na patričnej úrovni – môžem na tento biznis úplne zabudnúť!) by som patričným spôsobom zdôraznil slogan:

HOTEL S PEKNÝM VÝHĽADOM

Aké to má východy?

  1. reklama je naozaj pravdivá (čo je dnes zriedkavé)
  2. pozitívne pôsobí
  3. láka nakuknúť (aký to je ten pekný výhľad)

A ak návštevníka zaujme nielen ten výhľad – mám vyhrané ;-).

Aká je však realita? Zadal som do vyhľadávača Google frázu: hotel s pekným výhľadom (55 x)
V prvej 50-tke ani jeden tatranský hotel alebo penzión – a verte mi, že ďalej už zákazník nehľadá… No a pri angličtine je to presne to isté…

Views Counter v.0.10 čítané 21213 -krát od 4579 čitateľov

Príbuzné články

komentáre 2

  • Hlavne nepoznám nikoho okrem teba, kto by zadal do vyhľadávača danú frázu. A pri smokoveckých hoteloch zatiaľ o peknom výhľade nemožno hovoriť :-(

  • Pekný výhľad je to prvé čo ma napadane keď do Smokovcov prídem… Parvda ak je viditeľnosť. Bellevue, Grand, Smokovec a pod. musia mať NÁDHERNÝ výhľad…
    Ty asi myslíš ich bezprostredné okolie… Nuž o tom som nepísal…

Pridaj komentár

Vaša E-adresa nebude zverejnená.Vyžadované polia sú označené *