úvaha nad reklamou ubytovacích zariadení v kontexte s víchricou… Nie som hoteliér, a vôbec mám dosť ďaleko k tomuto druhu podnikania v Tatrách. Ale keby som ním bol pravdepodobne by som sa snažil využiť daný stav okolia v tatranských osadách vo svoj prospech, čo by v konečnom dôsledku prospelo nám všetkým. A začal by som úplne od Adama – jednoduchou reklamou, ktorá by ma stála – odhadujem – od Sk 0,- do Sk 1.000,- (ako kde). Na internetovej prezentácii svojho zariadenia (ak ju nemám na patričnej úrovni – môžem na tento biznis úplne zabudnúť!) by som patričným spôsobom zdôraznil slogan:
HOTEL S PEKNÝM VÝHĽADOM
Aké to má východy?
- reklama je naozaj pravdivá (čo je dnes zriedkavé)
- pozitívne pôsobí
- láka nakuknúť (aký to je ten pekný výhľad)
A ak návštevníka zaujme nielen ten výhľad – mám vyhrané ;-). Aká je však realita? Zadal som do vyhľadávača Google frázu: hotel s pekným výhľadom V prvej 50-tke ani jeden tatranský hotel alebo penzión – a verte mi, že ďalej už zákazník nehľadá… No a pri angličtine je to presne to isté…
Hlavne nepoznám nikoho okrem teba, kto by zadal do vyhľadávača danú frázu. A pri smokoveckých hoteloch zatiaľ o peknom výhľade nemožno hovoriť :-(
Pekný výhľad je to prvé čo ma napadane keď do Smokovcov prídem… Parvda ak je viditeľnosť. Bellevue, Grand, Smokovec a pod. musia mať NÁDHERNÝ výhľad… Ty asi myslíš ich bezprostredné okolie… Nuž o tom som nepísal…