Prezentácia pod úroveň Spidermena?

ZCR Tatryinfo - web - Reklama s pavúkom Pozvánka ZCR do najkrajšieho miesta na svete! Pred nedávnom sme sa tu snažili poukázať na nekvalitne vypracované internetové stránky mesta Vysoké Tatry. A dnes tu máme ďalšiu prezentáciu – vlastne presne tú istú nekvalitu – s medzinárodným rozsahom a tým pádom aj hanbou! Navštívte www.tatryinfo.euteda ak nepatríte k arachnofobikom a presvedčte sa sami. Neviem ako to výstižne nazvať – aroganciou, drzosťou či amaterizmom? Každopádne je to výsmech „pozvánky do Tatier“, pretože návštevnosť regiónu je prvoradým cieľom tohto projektu. Zdá sa že v ZCR niečo nie je v poriadku. Totiž už horšie reprezentovať tento náš nádherný región si neviem predstaviť. A bil by som po prstoch toho packala čo to vytvoril, no ešte horšie je, že sa našiel človek v ZCR ktorý to odsúhlasil! Myslíte si, že toto je tá správna cesta ako sa vo svete prezentovať… a že tou pravou pozvánkou na dovolenku sú pavúky? Kto stojí za týmto hrubým nevkusom Združenia cestovného ruchu, ktoré si tento blivajz objednalo a ODSÚHLASILO !!! Je to hanba! Veru aj takto dokážeme vyhadzovať peniaze… Pre porovnanie uvádzam printovú verziu projektu: Printová verzia projektu TatryInfo Printový prospekt projektu TatryInfo. S dovolením REPROHORVAY www.horvay.com Kvalitatívny rozdiel oboch prezentácií je priepastný. Relevantné odkazy: Slovenské a poľské Tatry sa spoja

Posted in Zo spoločnostiTagged , , ,

7 thoughts on “Prezentácia pod úroveň Spidermena?

  1. Nie ze by som nesuhlasil s vyssie uvedenym, len mi tam v ramci objektivity chybaju este 2 veci. 1. Na tom printovom katalogu si nahodou nespolupracoval resp. nespolupracujes na inych projektoch s fy horvay.com? 2. prezentacia tatry.sk a tatryinfo.eu su vypracovane podla tej istej „grcnej“ sablony od fy. weby.slovenska.sk.

  2. 1. NIE s tym katalogom nemam nic spolocne. A aj keby som mal tak to nic nezmeni na fakte, ze rozdiel v propagacii projektu v dvoch mediach je tak do oci bijuci! 2. vysoketatry.sk aj tatryinfo.eu je naozaj od jednej a tej istej firmy – kto si pozrie odkazy uvedene v clanku tak na to urcite pride, nakolko podobnost je naozaj nezamenitelna – ale dakujem za doplnenie!

  3. Čo mi napadlo prvé, čo mi napadlo, keď som videl toto čudo bola reklama na žuvačku…

  4. Ano, je to problem s firmou weby.slovenska.sk, ktora svoju jednotnu sablonu (software) dokaze ponuknut a presadit neskusenym samospravam a tak namiesto zvyraznovania miestnych specifik aj na internete maju hadam desiatky obci takmer taku istu, navyse skaredu a zlu webovu stranku. Navyse za reklamu na tejto stranke platia aj ti, z ktorych penazi to ide (napriklad podnikatelia v danej obci ci meste), ale samotna firma weby.slovenska.sk si tam robi reklamu sebe a svojim projektom… Takze plno obci a miest ma v podstate totoznu stranku, ich zoznam je na weby.slovenska.sk, odkaz v menu vpravo hore „Portaly“.

  5. S odstupom casu vidim najvacsi problem v objednavatelovi (Mesto Vysoke Tatry a ZCR), ktory nema dostatocne kvalifikovany personal, na posudenie kvality ponukaneho produktu. Z firmy weby.slovenska sa tak stava v podstate sikovny obchodnik, ktory ponuka za vela penazi malo muziky. Mrzi ma, ze takto dopadli prave Vysoke Tatry.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.